Politica de Retur pentru Total Gama Prod S.R.L.
Articolul 1: Metoda de livrare
Livrarea produselor se efectuează prin intermediul unui curier rapid. Taxa minimă de transport este de 19 lei pentru primul kilogram, iar pentru greutatea ce depășește această valoare, se percepe o taxă suplimentară de 1 leu per kilogram.
Articolul 2: Dreptul de retur
Clienții Total Gama Prod S.R.L. pot returna produsele achiziționate în baza unui Contract de Vânzare-Cumpărare, în următoarele situații:
Produsul nu corespunde specificațiilor prezentate;
Livrarea produselor a fost efectuată în mod eronat;
Produsele au fost livrate în mărimi greșite.
Articolul 3: Excepții de la dreptul de retur
Conform art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, următoarele categorii de produse nu pot fi returnate:
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din considerente de igienă și care au fost desigilate de consummator (ex.: role legume fructe, pungi igienice catei etc.).
Articolul 4: Condiții de returnare
Total Gama Prod S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul în care produsele returnate prezintă deteriorări, sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă sau etichete rupte.
Articolul 5: Returul pentru persoane juridice
În cazul persoanelor juridice, care nu au calitatea de consumator, Total Gama Prod S.R.L. își rezervă dreptul de a accepta sau refuza returul produselor.
Articolul 6: Abuzul de dreptul de retur
Total Gama Prod S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, precum returnări repetate.
Articolul 7: Returul produselor comandate special
Nu se admite returul pentru produsele care nu sunt pe stoc și se execută comanda specială din depozitul producătorului.
Articolul 8: Verificarea integrității fizice a coletelor
Clientul are obligația de a verifica integritatea fizică a coletelor la primirea acestora de la firma de curierat, în prezența curierului, și de a solicita întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor în cazul în care produsele prezintă urme de deteriorare. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Articolul 9: Înlocuirea produselor neconforme
Dacă produsul achiziționat prezintă defecte sau vicii evidente de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs nou fără defect în termen de 14 zile de la recepția produsului neconform de către Vânzător. Dacă nu este posibilă înlocuirea în cele 14 zile, atunci vânzătorul va returna contravaloarea produsului Cumpărătorului.
Articolul 10: Returul premiilor sub formă de voucher sau produse câștigate în concursuri
Premiile sub formă de voucher sau produse câștigate în urma concursurilor desfășurate de Total Gama Prod S.R.L. nu se returnează. Fac excepție doar produsele identificate neconforme (defect de fabricație) sau produse trimise greșit față de cele solicitate de câștigător.
Articolul 11: Returul produselor primite cu titlu Gratuit
În cazul în care Clientul primește în cadrul comenzii unul sau mai multe produse cu titlu Gratuit, el are obligația de a le returna și pe acestea în mod integral, în cazul în care dorește returnarea comenzii.
Articolul 12: Limitarea dreptului la schimb și retur
Orice client are dreptul la un singur schimb și un singur retur fiecărei comenzi receptionate.
Articolul 13: Notificarea intenției de retur
Clientul este obligat să notifice Total Gama Prod S.R.L. intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin email la comenzi@pungescu.ro, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Articolul 14: Termenul de returnare a produselor
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Se recomandă returnarea produsului într-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Articolul 15: Cheltuielile de returnare
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
Articolul 16: Rambursarea contravalorii produselor returnate
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării în scris de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut, în cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul.
Articolul 17: Contravaloarea serviciilor suplimentare
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând, dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client pentru returnarea produselor, nu se rambursează.
Articolul 18: Restituirea sumei aferente produselor returnate
Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor, după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
Articolul 19: Contact
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare legate de politica de retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail comenzi@pungescu.ro